Off ucak deme bana.. Yaklaşık 4 5 senedir hep ucak yolculuğu yaptım ama kisa mesafede 1.30 2 saat diyeyim. En son yurt dışına geldik kızımla, annem vardı yanımızda allahtan. Tam olarak 3,5 saat sürdü. İlk kalkma ve inme anı cok kötü oluyor midesi insanın yerinden çıkıp geri giriyor gibi hdjd ve havada iken cok sıkıldım ve stres yaptım kızım durmayacak mi kusacak mi bilmem ne cok terlemistim o kış gününde