Smilebaby_ bende ilk bindigimde panik yaptım ama ,şükür iyi geçti cocugunz kaç aylık,
Benm oğlum 1 yaşındaydi kraker falan aldm iniş kalkışlarda yedirmeye su icirmeye çalıştım ki kulağı zarar gormesn die,cnku maalesef bı kere kulağı rahatsızlandi ucakda çok ağladı mahvolmstm,onun dışında eline oyalayacak şeyler verin sürekli ben yoğurt muz falan ezip almstm çantaya koymuştum yasak değil zaten verebilirsnz, telefonunuza da video falan ne izlicekse indirip izletebilirsnz ben o şekilde atlatmstm şükür hemen hemen iki saat