ikibaloglanannesi Poyrazmom0 Dün yedim ve bebeğim 2.5 aylık gaz yapmadı. Hatta kimyon bile katmadım. İlk oğlumda da yiyordum bu oğlumda da yiyorum. Gaz yapacak diye düşünmüyorum valla :))
Poyrazmom0 ikibaloglanannesi aslında nasıl düşünürsen öyle olur derler ya doğru demişler 🥲 ama bilmiyorum ya bebekten bebeğe fark var sonuçta
Birminikaslan Poyrazmom0 ben hamileliğin boyunca o kadar çok özlemiştim ki varsin gaz olsun yine de yiyecem diye ama olmadı ki hele bulgur çok iyi süt yapar
Poyrazmom0 Birminikaslan ben de hamileyken çok yemiştim son aylarımda 😂 şimdi de korkudan yiyemiyorum ya
Birminikaslan Poyrazmom0 ben ilk geceliğine zehirlenmistim kaç gün perişan yatmistim ondan dolayı ikinci de yemedim hiç ama doğurunca da bırakın kusana kadar yiyecem demiştim 🤣
starwomen Poyrazmom0 Bulgur bende gaz yapıyordu. Hiç bir besin de gaz sorunu yaşamadım ta ki bulgur yiyene kadar 😅