zenginoldum Poyrazmom0 ben her hafta yerim .emziriyorum. bir sey olmuyor. Bana olmaz ama sana olursa bilemem
alinmom Poyrazmom0 bulgur gaz da yapar sütte yapar özellikle sık acı tüketildiğin de sütü acı yapıyormuş havadan bir bilgi değil doktor onaylı 😉
NmalkoC Poyrazmom0 yapıyor benıde bebeğide en cok rahatsız eden şeylerden biriydi ½ tane ağzıma atardım sadece kolik bebek büyüttüm asla ağzıma suremezdim çikolata ve çiğ köfte bizi çokkk rahatsız ederdi
Poyrazmom0 YorgunAmaMutluAnne ya Google de gaz yapar ve bebeği huzursuz eder diyor da şimdi doğru duran çocuğu kudurtmayim 😅
nazeninanne Yapar canım bulgur hele tam bir gaz bombası yapıyor yani en azından benim bebeğimi öyle yapiyordu
Poyrazmom0 nazeninanne ayy 🥲 neyse boşvereyim bende 😅 çünkü yeni yeni çözülmeye başladı gazimiz eskisi gibi değil bebeğim 3 ay 18 günlük
Poyrazmom0 NmalkoC bol bol çikolata yerim her gün yerim hatta bize bir zararı yok ama çiğköfteden korktum belki yapabilir
Teletabianteni alinmom hem de böyle acılı bol nar ekşili. Oğlumun ilk üç ayında zor tuttum kendimi 😊 hatta tutamadım minik kaçamaklar yaptım. Tuttum dediysem bol bol yememek için tuttum😊