hsny_6 benbenimm Ballilokmam11 starwomen MnkKrtl KayraVeAnnesi_06 myavocado Feyzosumunannesi zeyneppce biroglanannesii1 Neva-xy NeclaLeylaCeydaOhnealaneala sarmaliklahana Unicorn67 Teşekkür ederim tavsiyeler için 🙏🏻💕☺️
Neva-xy hsny_6 Bence aşırı kullanışlı ve de çok rahat. Bir kere kullanmaya başlayınca çok beğenirsiniz
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala myavocado Giydirmesi nasıl kolay oluyor ya 😂iyice çıkarmak zorunda kalmıyor musun? Oysa, cırtlı bezde öyle mi 🙄😁
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala MnkKrtl ama giydirirken komple soymak gerekiyor Evet, bu yüzden sevmedim. Şuan elimde o var, eşim okumadan almış 🤣
sarmaliklahana hsny_6 ben kullanıyorum iki kızıma da kullandım. Kışın kurtarıcı oluyor sıcak tutuyor belini ama yazın kaşındırıyor. Kışın birde katlar giydirdiğinde hepsini cıkarıp giydirmem gerekiyor. Onun dısında ben memnunum 😄
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala hsny_6 külot bezi giydirmek için iyice soyman gerekiyor ya, şortunu tamamen çıkarıyorum yani.