Esrayd evet bizim de onun sonrası ve sallayarak uyutuyordum aynı zamanda onu da bıraktım konuşması falan arttı artık neyden oldu bilmiyorum çocuk doktorumuza video attım uyku myoklonisi normal dedi gündüz de ve gece boyu devam ediyorsa çocuk nörolojisi görsün dedi ama ne zaman geçecek bilmiyorum her gece aynı şeyi görmek ister istemez korkutuyor beni hemen bitse geçse keşke