Benim bebeğim 1 yaşına girecek yakında inşallah, onda da uyurken ellerinde seğirme var, ve emme sırasında titreme vardı, nöroloji uzmanına götürdüm, seğirmelerin normal olduğunu söyledi diye hatırlıyorum ama bizim titreme olduğu için eeg çekti, dalgalı çıktı. Mr çektireçeğiz, beynin sol tarafında dalgalanma çıkmıştı.