Merhaba benimde bebeğim 5 aylık bugün sünnet ettirdik. Sünnet esnasında çok ağladı yatmayı pek sevmiyor. Dikişli yaptırdık ve Ucunu kapatmadan pansuman yaptı köpük bardak koydu doktor. Ama batikon kullanmayın derisini yakar acıtır dedi. Yarın 20 dakika küvetine ılık suyla oturtun sargıyı çıkarın dedi