Bende son aya kadar özele gittim doğumumda ise devlet hastanesine gittim ve ameliyatı orda oldum doktorlar hemşireler çok ilgiliydi ilk doğumum olmama çok güzel ameliyatım gecmişti ve ayrıyetten tekli odaya gecmek istedim oda dolu olduğu için tekli odaya almadılar