TugcenurLina kayseri şehir hastanesinde sezaryen doğum yaptım. Bebekler de prematüre doğdukları için yenidoğan yoğun bakım ünitesine gittiler, onu da deneyimledim. Ardından anne bebek uyum servisini de deneyimledim. Deneyimimi şöyle özetleyeyim, başka şehre taşındım ama tekrar hamile kalsam yine Kayseri şehir hastanesine giderim doğurmak için. O kadar memnun kaldım yani