Bebeğim Atopik dermatit baya sıkıntılar çektik bizde Cerrahpaşa da Prof gittik baya da ilgiliydi 2 defa sonrasında kontrole de çağırdı. Neredeyse mustelanın tüm Atopik setini aldım baya iyi geldi. Doktor kesinlikle zeytinyağını direkt yüzüne sürmemem gerektiğini(deri altı yağ bezesi oluşuyormuş) söylemişti. Saçlarında ki konak için bile zeytinyağını 10 dakika kaynatıp bir karışım hazırlayıp sürmüştüm. Cilt tipi kuru olduğu için çok sık yıkamamam gerektiğini 2 günde 1 yeterli olduğunu söyledi. Çok terlemeyecek, çok üşümeyecek vb.
Gerçekten zor Allah yardımcımız olsun ❤️