biricik9 mustela stelatopia herkese yaramayabiliyor biz de işe yaramadı. Zararı da dokundu. Bioderma kullandık ondan memnun kaldım. Eğer emziriyorsanız yediklerinize dikkat edin. Mesela kakao ve çikolata bir süre uzak durun. Kontrol edin. Süt yumurta bunları da ara verip kontrol edin. Şüphelendiğiniz bir besinde olabilir tüketmeyi bırakıp gözlemleyin. Ben alerji için götürdüğümde 3aylık olduğu için üniversitede test yapmadılar. Kuru yemiş, gazlı içecekler ve tahin yasak dedi. Hiç tüketmiyorum. Kuruluk olmasın diye nemlendirici krem ile devam ediyoruz