meraklibiri 2500 kilodan 4. Ayda 5600e çıktıysa normal aslında. Bizim de 2525 doğdu, 3. Ayda 5000 civarıydı. 4. Ayda 5600 olursa iyi diyor doktorumuz. Evet ortalamamız yüzde 3 percentil ama doğumu da 3 percentildi. Standardını koruyor yani. Benle eşim de dev gibi insanlar değiliz hatta bekarken zayıftık epey. Çocuğumuzun da üst sınırdan gitmesini beklemek hayal olur