12jale12 merhaba, biz de aynı durumdayız. Ben çok açık tenli ve sarışınım, eşim kumral. Bizim bebeğimiz esmer doğdu nedense rengi çok koyu kalıyor, hatta ben de birkaç gün önce benzer bir başlık açtım. Eşimin annesi gibi esmer oldu bebeğim daha 37 günlük ama. Yüzü vücuduna göre biraz daha koyu kalıyor. 3 aydan sonra gerçek rengi ortaya çıkar diyorlar ama bembeyaz olacağını sanmıyorum, bizimki buğday tenli olacak galiba