Kızlar merhaba, kızım 45 günlük, eşim esmer ben beyaz tenli sarışın mavi gözlüyüm, kızımın ten rengi şu an çok arada, bana göre esmer kalıyor eşime göre açık tenli. Ama rengi bi tuhaf böyle pembe bej gibi, bazı günler bir uyanıyorum teni bildiğiniz kahverengi ama bi tuhaf rrenk. Sarılığımız yok. Sağlığı önemli olan tabi ki ama içimi d esusturamıyorum kendimi kötü hissediyorum:( sanki beyaz olsun istiyorum ama açılır mı sizce rengi bu satten sonra ? Elleri ayakları kulak önü beyaza yakın. Bu durumu yaşayan var mı