Sana 3 ayın ilk 2 ayını “ bu bebek neden ememiyor, neden herkes küçük diyor, aç mı kalıyor…” Gibi endişelerle geçiren bi anne olarak yazıyorum. Bebeğin mamayla veya sütle bi şekilde beslenie ve büyür, henüz o kadar taze annesin ki bunları hissetmen çok normal. Kendini çıkmazda gibi hissetmen çok normal. Makineni al sağım yap, emjektörle veya kaşık biberonla neyle vermek isterseniz bebeği sık sık besleyin ki sarılık olmasın iyice üzülme. Mama da verilir toparlanması için. Zayıf ve sağlıklı birrsürü bebiş var, biz bugün 3 ayı geride bıraktık ve benim bebeğim hala zor emen mama alan çok da kilosu olmayan bi bebek. Ama çok şükür sağlıklı. İlk günler senden farksızdım, çözümü olan durumlar için kendini bunaltma etrafa da kulağını kapat sütün de artar inşallah