Kızlar 24 haziranda 38+1de doğum yaptım, bebeğim 2725 gram doğdu, öncesinde ultrasonda 3100 3200 olarak hesaplanmıştı. Küçük doğduğu için kendimi inanılmaz suçlu ve yetersiz hissediyorum, çok şükür sağlık sorunu yok evimize sağ salim döndük. Sütüm de daha gelmedi, göğüslerim büyük, uçları yok ememiyor o yüzden. Sabah ilk iş elektrikli sağma cihazlarından alacağım, moralim öyle bozuk ki hiç uyumuyorum, insanlar da sürekli çok küçük falan diyince iyice dibe vurdum. İlk bebeğim tecrübesizim. Var mı benim gibi doğum yapıp bebeği kısa sürede toparlayan?