yunussemre irem60 2 aylık aşıdan sonra kaç saat ateş devam etti sizin 27 saat oldu olalı daha normalle dönmedi
irem60 yunussemre aşıdan eve geldiğimizde huzursuzluğu çok fazlaydı sadece o zaman verdim kendim hemşire olduğum için sıkı takipteydim de
yunussemre irem60 peki siz menenjit aşısı yaptırdınız mı onda da ateş çıkıyormuş eğer vücut aşıya duyarlı değilse yani 2 ay aşınsında ateş çıkan bebeklerde menenjit ateş yapıyormuş sizde nasıl oldu süreç olduysanız kaçıncı ayda yaptırdınız
yunussemre irem60 bide ateş ölçer tabanca şeklinde olan ve kulak içi mevcut ateş kulak içinde daha fazla çıkıyo diğerinde ona göre daha az hangisi güvenilir olur
irem60 yunussemre henüz yaptırmadım ama yaptıracağım çocuk doktoru kontrolümüz bu hafta sonu ateş ölçer konusuna gelecek olursak kulak içi olanlar daha güvenilir sonuç veriyor tabanca şeklinde olanlar maalesef o kadar da güvenilir değil
emosss__ 2 ay aşısında bir hafta çok huzursuz ve ateşli olmuştu ağrısı da vardı calpol vermiştim düzenli bir şekilde üzerini bence örtmeyin zaten yaz aşırı sıcak havalar bir atlet giydirin ve çorap kalsın bence