3 aşı birlikte olduk sabah. Ateşi biraz yükseldi indi ama takipteyim şuanda. Nasıl giydireceğimi bilemedim atlet şeklinde zıbın ve çorap var sadece üstünü uyurken örtmeli miyim? Ateşi çıkarsa ne yapmalıyım? Elleri ve ayakları buz gibi olmuştu çorabı o yüzden giydirmiştim çıkartınca tekrar soğuyor. Oda sıcaklığı gayet ideal 25-26 derece arası. Tecrübeli annelerden tavsiye bekliyorum