girlmama ben anlamadım zaten bu forumda o kadar para mevzusu okudum ki. Aşıya para yok, oto koltuğuna para yok, d vitaminine para yok yok Allah yok. Bu yoklukta bebek yapılmış 🤦🏻♀️ Yokluğu anlarım Allah kimseyi sınamasın ama bebeğe hiç takı da mı gelmedi mesela? İki çeyrek altına bebeğin tüm aşıları yapılır, anlayamıyorum insanları