Kendi düşüncem şöyle,
Zorunlu bir aşı olsaydı devlet diğerleri gibi onu da sağlardı. Bir çocuğun ishal olmaması gibi bir durum bana imkansız gibi geliyor illa ki olur Allah hiç birimize yaşatmasın tabi..
Ama bence de bu insta mom anneleri iyi reklam yaptı ya bilmiyorum emin değilim sadece böyle düşünüyorum. Zorbalanmayayım da sonra 😅