Poyrazmom0 başka bir doktora daha götür canım. Oğlum üşüttü geçen aylarda ve toz alerjisi var alerjisi tuttu sanıp zaditen verdim ilerledi. Serum ile burnunu temizleyip balgam atmasına yardımcı olabilirsin. Bu arada 5.gün gibi etkisini gösteriyor bizde ama alerjisi durumunda. Daha ilerlemesini bekleme. Ancak ileri derece öksürük durumlarında yazıyorlar aile vekilimiz demişti oğlumun üşütme sonrası polen alerjisi tutmuştu o zaman dedi doktor son çare öksürüğe zaditen veriyoruz zaten alerjisi varsa kullan diye