Poyrazmom0 Kızlar bu ilacı kullanan var mı acaba bebeğim öksürüyor boğazında hafif kızarıklık var diye bunu yazdı doktor ama 2-3 gündür kullanıyoruz fayda etmiyor sanki öksürüğü daha da çoğalmaya başladı. Evde başka neler yapabilirim 3 ay 18 günlük 😞
parsegemommyyy Poyrazmom0 alerji şurubu biz kullanıyoruz. Drunuz alerjik bir durum mu fark etti besin vs.
cennetkusum16 Poyrazmom0 geniz akıntısıni durdurmak için veriyorlar öksürüğü kessin diye. Evde serum fizyoloji ile hava verip sırtına gaz çıkartır gibi vurun balgamı söker geçer
Poyrazmom0 simseklivekalpli evt kendisi de öyle söyledi ama öksürük içinde geçerli diye yazıyorum demişti
Poyrazmom0 parsegemommyyy yok aslında birşeyi sadece boğazında hafif kızarıklık var antibiyotik verecek kadar kötü değil zaditen damlası yazicam dedi ama işe yaramiyor
-sevimlipolyanna- Bebeğim alerjik bebekti. Çok huzursuz huysuz uykusuz oluyordu. Sadece memede duruyordu. Doktorum bu damlayı verince ne rahatlamıştım. Ama çok kullanmadım
Poyrazmom0 -sevimlipolyanna- benim bebiş maşallahı var bana eziyeti yok emer gazı çıkar uyur ama doktor bize yanlış ilaç yazdı sanırım hiç faydası yok
parsegemommyyy Poyrazmom0 alerji şurubunu öksürük için yazması bir tuhaf bence siz başka bir dr.daha gösterin bebeğinizi. Benim dr. Prospan yazıyor öksürük için ama öneri gbi olmasın siz gösterin dr. Söylesin size iyi geleceği belki başka bişi vardır bebeğinizde
Poyrazmom0 parsegemommyyy Yani evt bir de acil de ki doktor yazmıştı bunu 🤦🏼♀️ yarına randevu alayım olmazsa yazık günah öksürüp duruyor büyük insan dayanamıyor ki bebişler dayansın 🥺
karpuz_ Poyrazmom0 alerji için o geniz akıntısı varsa ona iyi gelir yoksa bence tekrar çocuk doktoruna götürün
linamom3 Poyrazmom0 zatiden alerji ve geniz akıntısı için yazılan bir ilaç yani sizin çocuğunuzun geniz akıntısı ve balgamlı öksürüğü var ise kullanmaya devam edin bence
12betul Poyrazmom0 zaditen alerji ilacı . Ve cidden alerjisi yok ise . Yan etkileri Sürekli uyku hali huzursuzluk sinir ağlama nöbetleri . Bence başka doktora götürün ve durumu anlatın . Geniz akıntısı için kullanıyor işseniz Öksürükte tek ilaç faydalı olmuyor maalesef . Sık sık burnunu nemlendirip temizlemeniz gerek