Merhaba kizlar ben 40+0 doğrudam önce kontrolü gittim doktor muayene etti sonra 2 cm açılış var dedi hoca hemen yetiş etti beni çünkü risk var dedi plasenta kirlenmesi onun yüzünden normal doğum yok dedi ameliyatı olacaksın bende tamam dedim madem riski var yapacak bir şey yok dedim çünkü normal doğum istiyordum sonra devlet hastaneye yattım 6 gün bide çok sancim var 7 cm kadar açık var doğum hane götürdü ler normal doğum dediler ama benim zaten risk var kendim doktor ameliyatı dedi bunlar normal doğum diyor lar 1 gün doğum hane acı çıktım çok hem tansiyonu yüksekmiş bebek suyu azalmış çok acı çıktım ben çünkü kendim doktorum hastaydı masayı gelmemiş başka doktor vardı o da öyle acı çıktırdi en son bi doktor beni kurtardı ameliyatı aldı Allah çok şükür oğlumu kucağıma aldım sağ salim doğum dan sonra kansız oldum kan 5 düştü iki ünite kan aldım 3 gün kendim gelemedim neler çıktı lar beni ama Allah dua ediyorum bebeğimi kavuştum için o beni iyileştirdi gerçekten çok zor bir gün deydi Allah kurtardı beni şuan oğlum 4.5 ay maşallah Allah şükürler olsun her anneleri Allah kolaylık versin