456PlayerEsra o sancıyı hiç tatmadım. Hastaneye yetiştirildiğimde tam açıklık olmuşum ama bende sancı yoktu tekerlekli sandalye ile bir dünya hamile insanı bekletip benim girişimi yapacaklardı ben siz yapın ben merdivenle çıkarım dedim yanıma ebe verdiler sancım yoktu odaya yürüyerek çıktım hala çömel kalk yapıyordum 😂 sonra çatala çıktım doktor saçını görüyorum dedi o an baskı hissettim bir ıkınmada geldi ama biraz ilk doğumun verdiği rahatlık ta olabilir asla bende o panik hal korku yoktu herkes çok öndişeli ben Allahını izniyle birşey olmaz kafasındaydım bugün yine hamile kalsam o ortamı görsem bile yine korkmam yani stres feln olmaz sebepsiz rahatlık var😂 keşke her konuda bu kadar rahat olsam😂😂🤦🏻♀️🤦🏻♀️