tineanigra Evet dediklerinize katılıyorum , zorunda değil ama yapmalı, aşılamalıyız. Eminim çok yakın olmayan kimse evine gitmez, e yakını olan biriyle de her şey paylaşılır bence
4 yaşında herşeyin farkında, bebek ağlıyor, 5 dk ver oğlum dersin, o da vermeli bence
4 yaşında yeğenim var, kuzenimin çocuğu var benim oğlum ne isterse veriyolar oynatıyolar.
O yüzden post sahibinin yazdıklarına aşırı şaşırdım.