Ay kızlar size bir soruyla geldim. Şöyleki; çok yakın arkadaşımın bir çocuğu var. 4 yaşında. Neyse, mesela aynı oyuncaktan 2 3 tane var. 16 aylık oğlumda heves edip o da istiyor. Rica ediyorum bir tanesini verir misin diye, kesinlikle vermek istemiyor. Oğluma anlatmaya çalışıyorum, o bize ait değil diye ama anlatamıyorum bir türlü. Anneside bir tanesini ver diye söylüyor ama çocuk asla istemiyor. Oğlumda elimden tutup, beni kaldırıp oyuncağı ona vermemi istiyor. Bende hayır oğlum o bizim değil diyip geri oturuyorum ve köşede sessizce onu izliyor. Gerçekten çok üzülüyorum ve o an çaresiz kalıyorum hemen eve gitmeye çalışıyorum. Sizler bu süreci nasıl yönetiyorsunuz, yorumlarınızı bekliyorum. Bu arada, oğlumada giderken oyuncak götürüyorum.