Surda durayım nasıl kilo alamıyorsunuz iki üç tüyo kapayim ben yemek kelimesini kullanaam üç kilo geliyor da ayıptır demesi😂 dalgaya almiyoum bu arada kilo büyük problem azı da çoğu da. Ben35 kiloları görmüş biri olarak düzenli yiyor öğün atlamiyorum aralarda kahve içmeyi çok seviyorum veya çay ben onları da yanlız içmem yanına mutlaka eslikci koyuyorum önceden pin zero gibi kalorisi sıfır olan içecekleri çok severdim onu degistirip normale geçtim birde psikolog ile görüştüm ben uzun bir süre yemek yiyemedigkm için altında yatan nedenleri çözmeye çabaladık bir lokma zorla yeseydim hemen kusardim şuan iyim iki ard arda doğum yaptım şuan 63 kiloyum yavaş yavaş veririm diye umuyorum hatta ben anladım ki bende yeme bozukluğu varmış alamama sorunum yokmuş şuan dikkat etmesem gayet de alıyorum kiloyu hatta almamak için dikkat ediyorum