merikana 1pamuk_ cennetkusum16 smileylaylom teşekkür ederim hepinize ben o zaman yavaş yavaş bıraktırayım kundağı
smileylaylom merikana yarım kundak yapın ca bi kaç gün sonra açın uyuduktan sonra bende sıcaklar başlayınca bıraktım istemiyordu çünkü
merikana Leno smileylaylom ay aynen ben de bırakacağım artık yazık çocuğuma tavuk döner gibi yatıyor sürekli 😂😂
Leno merikana bence kundağı bırakın, iki çocuğumda da hiç kundak yapmadım, refleksi erkenden bitti. Şimdi de iki ayına girecek çok büyük ses olmasa sıçrama olmuyor ama kundak olunca bu refleks daha geç bitiyor bence
merikana Kızlar ben elendim bizimki dün gece 3buçukta uyanıp 1 buçuk saat uyumayınca bastım kundağı 😂
umayin merikana benım kı 45 günlük serbest yatıyor hıc kundak yapmadım ılk gün yapmayınca sonra kabul etmedı sıçrıyor evet ama tekrar uyuyor bır sekılde sıcakta yazık buz dayanamıyoruz