alpmomssss bsrkn hahahahah hep gülesim geliyor bu bez konusu açılınca . Yandan yırtmak gerekiyor ilk bebe olunca benim pek aklıma gelmemişti bu kadar
[silindi] subrk benim bebe de şu an 8 kg olmuştur 4 numara kullanıyorum az bez kaldı onları bitirince 5 numaraya geçeceğim 👍🏼
coldplayy mamalika Bir kez yanlışlıkla sipariş verdikten sonra vazgeçilmezimiz oldu. Hiç sızdırmadı. Kızım çok rahat ediyor, cırtlı bezi istemediğini söylüyor. Doğduğundan itibaren baby turco markasını kullandık, hiçbir sorun yaşamadık.
Aysunnkaya mamalika ben molfix külot bez kullanıyorum oğluma 5 numara ay yerinde hiç durmuyor ağlak zae zor alıyordum altını külot da çıkar sil giydir bantlarını yapıştırana kadar dönğyır
subrk [silindi] Ben daha önce sleepy külot bez kullanıyordum ama daha sayırken bile 4 numarası sıkıyordu. Prima hiç sıkmıyor. Molfix hiç denemedim.Onu bilmiyirum
Kupeklergiremez Gündüzleri sleppy maxi Plus 4 külot bez gece ve bir yere gidince Molfix 4 cırtlı kullanıyorum çok rahat ben bez takarken en az bir saat peşinde dolanıyorum malesef 🥲