suhedaaaaa evet değişiyor yani nedense külot bezin 5 i nasıl desem aşırı hantal oluyor böyle önü sarkıyor aşağı doğru birde çiş yapınca düşünün.. tam oturmuyor yani. Bence kalıpta sıkıntı var geçen ay aldığımız 4 numara hafif kızartıyordu bacaklarını yeni aldığım paket daha tam oldu kızarıklık falan yok mesela anlamadım birazda inceltmişler gibi geldi daha iyi olmuş