kupraa alpaslanmom_ mama zaten çocuğa bayılıyor bana göre çünkü ilk zamanlar veriyordum 3 saat hiç kalkmıyordu annesi sütü çabuk sindirildiği için yarım saatte bir saatte bir kalkıyor ama benim bebeğim günlük 40 gram almıyordur sanmıyorum
bidebayilistersenferiya kupraa bayiltmaktan ziyade bebek tok olduğu için uyuyor olmasın, yani çocuğun aç aglamasindan iyidir sütünüz artınca bırakırsınız ne olacak
alpaslanmom_ kupraa bayılmıyor tok olduğu için uyuyor bence hastaneye gidin emzirmeden bir tarttırın sonra emzirip tekrar tarttırın benim doktorum öyle yapmıştı
ecekrk kupraa yani tavsiyem önce emzir güzelce baya sonra mama ver hem kendi hem bebeğinin iyiliği için bu süreçte sağımlada sütünü arttır
kupraa esila_araass bidebayilistersenferiya tabii ki içim gidiyor zaten aç mı diye ama doktora bir bildiği vardır diye düşünüyorum verme dedi çünkü bugün konuşacağım bakalım ne diyecek mama verdiğim zaman hiç uyanmıyor da 3 saat 4 saat uyuyoruz benim bebeğim hiçbir sesle kalkmıyordu mesela şu an o kadar hassas ki sesi duysa hemen kalkıyor