Bebeğim ilk 1 hafta yoğun bakımda yattı hemşireler 120 cc mama veriyoruz dediler 🤷♀️doğum yaptığım hastanedeki doktora mama vermek istemiyorum doymuyor sanki dedim olmaz ver ne kadar yiyorsa ver dedi doktora ilgisiz geldi bana başka doktora gttim bilindik bir doktor mama verme dedi sadece anne sütü her fırsatta emzirir dedi Sen emzik olacaksın dedi sütüm yetiyor mu bilmiyorum sanki aç gibi bebeğim hep özellikle geceleri çok ağlıyor eşim bana kızıyor aç bu çocuk mama yapalım doktor vermedi vermek de istemiyorum sütümü yetini nasıl anlayacağım bebeğim aç mı kalıyor çok üzülüyorum yardımcı olur musunuz