Hasekihurremsultan1 hemshireanne Burada sesi açık mı ? Birde benim şarjım azalınca %20 nin altına düşünce sesi kısılıyor, belki sizinde öyledir.
hemshireanne Hasekihurremsultan1 aaa ozaman öyle olmuş olabilir o yüzden duymamış olabiliriiiim teşekkürler
hemshireanne minikmisimben bendeki 16 yine aynı 8 vardı bende telefonumda sanıyordum sorunu değiştirdim hayal kırıklığına uğradım🤦♀️🤦♀️
minikmisimben hemshireanne evet ben hiç almak istemiyorum aslında ama eşim tutturdu başka almam anca telefon mı alacağız diye ama bence eskisi gibi değil kesinlikle 7 plus vardı bende hepsine bin basardı valla şimdi hepsinde kronik sorun var