Merhaba hanımlar bebeğim 2 yaş bir aylık olacak. Gundüz en geç 8 buçukta uyanıyor, öğlen 1 e doğru uyutmak istiyorum asla istemiyor. öncesinde de asla uyumak istemedigi için denemiyorum. Daha sonra 2-3-4 gibi uyumak istiyor bu defa ben uyutmuyorum. çok saçma bı düzen oldu .gündüz uyumuyor gece de 9 dan sonra ben uyutuyorum uyutmasam hiç umru bile değil. Yaşı yakın olanlar tecrübe edenler lütfen yorumlar mısınız