Susuu28_ tugce0204 baktimda pahaliymis bebek arabam var onuda pahaliya aldigimz icin buna i kadar veremem ya
tugce0204 Susuu28_ ben travel ı arkadaşımdan almıştım ama iyi ki de para verip almamışım, o kadar hantal bir araba ki arabaya sığmıyor üstünü çıkar derken çok külfet olmaya başlamıştı, o yüzden direkt kabin boy aldım,
gulsimacansu58 Benimki o tarif ettiginiz den aldım çok da memnunum hiç de agır degil rahat portatif civil den almıştık biz de bende pusetli olanları sevmiyorum mesela