Kaynanam bana sormadan bebek arabasi aldiydi eski tip puset takilmiyor kizim 3.5 aylik katlasam cok agir biyere gidemiyorm arabayla dumduz yatiriyorum kizim rahat edemiyo cok alcak yere yakin bide bide bi tik kaldirmali ona anca 7.8 aylikken anca oturup kullanabilir bende jolenn travel sistmni almak istiyorm tamam 4 aylk olduk puseti cok kullanamam belki ama portbebesi kullanislimi acaba oldum olasi o arabyi istiyodum aklim kaldi valla kaynanam alinca alamadm en azindn puseti veya portbebeyi ciksrtrm biyre giderken demirni katlayip arabaya koyarim sizce