Mrskoc ikicocukluanis hee o zaman bi muayeneye gitmek iyi olur . Adeti cok bozan spiral cıkarılırsa daha iyi
Mrskoc ikicocukluanis ya umarım koruyordur burda spiralli gebelik postları cok duydum yusuf yusufum suan 😁
konyalim42 ikicocukluanis bende takılalı 3 ay oldu ayda 2 kez görüyorum malesef ve biraz yogun doktor normal dedi sizinde spraşden kaybaklı olabilir