ikicocukluanis Merhaba arkadaslar ben 15 temmuz gıbı bı akıntım oldu sadece lavaboda bu gunde adet gunum ama gene aynı cok az bişi geldi bidaha gelmedi neden olur acaba spralım var
egelibiranne ikicocukluanis ayy bende de akıntı gibi geliyor. Ped bile kullanmıyorum, günlük ped yeterli geliyor. Regl olduğumu bile anlamıyorum. Kan değerleri ile ilgili olur mu acaba
Pirasalipuding ikicocukluanis Bi kadın doğuma gidin bence hem hamileliğe baksın yoksada değerlerinize bakar
ikicocukluanis pogacayanaginannesi ne bileyim adet bi ayda oluyor ya adetim bitti 2 hafta sonra sıvı sekılde kanama geldi biraz rengi kıpkırmızı degıldı. Bu gunde adet olmam gerekirdi aybı gene oyle geldi devamı yok 😮💨 inşallah kalmamısımdır
gulsimacansu58 Bende de spiral var 2 ay oluyor dsha diger ay aşırı adet oldum bu ay da leke leke oluyor düzgün oldugu bile yok
Mrskoc ikicocukluanis ne zaman taktırdın ? 1 sene düzensizleşiyor adet . Benim de çöp gibi oldu adetim suan 2. adetimi görüyorum leke görmekten hangisi gerçeği ayırt edemiyorum
Kayra_68_aksaray ikicocukluanis spıral ile hamile kaldım ben dikkatli olun derim kontrole gidin sık sık
Mrskoc ikicocukluanis hee o zaman bi muayeneye gitmek iyi olur . Adeti cok bozan spiral cıkarılırsa daha iyi