aysima38 evet dedim ya ilk boncuk taktırdım yıllar önceydi tabi sonra da keratin yaptırdım.
Benimkiler belli değildi ama , bu cidden kuaförde bitiyor güzel yerleştirirse aşağıya düşene kadar görünmüyor.
Dediğim gibi hiç gerek yok boya işlem yapma hemen uzar