Ben 2 yıldır implant kullanıyorum bugün çıkarttırdım. Koruyıculuğu yüksek fakat yan etkileri beni mahvetti. Aşırı sinir depresif ruh hali, sürekli yemek yeme isteği, ilk 6 ay baş ağrısı. Son birkaç aydır da uzayan kanamam oldu. Rahmimde kist oluşmuş ve implanttan dolayıdır büyük ihtimalle dedi doktor. 3 ay takipte kalıcam geçmezse başka tedavi vs. Kısacası kar zarar durumuna bakılırsa bende zararı daha fazla oldu.