Merhaba ben de kızım Dört aylıkken taktırdım bazı doktorlar İmplantı alıp getirmenizi söylüyor takma ücreti alıyor Bazı hastanelerde ise direk implant bulunuyor İmplant artı takma ücreti oluyor , Benim doktorum da İmplant vardı taktırdım beş ay önce 5500₺dü fiyatı .
Ve şunu söyleyebilirim ki benim acı eşiğim çok düşükdür Ona rağmen hiç canım yanmadı diyebilirim Çünkü takıcagı yeri çok az uyuşturup 2 dkkda takıyor. Aşırı kolay bir işlem ve çok konforlu