bigeminannesi brnim oğlum 23 ay 24 günlük. Doğdu doğalı babacı. Hatta bazen diyorum tuğranın aşkı kim baba diyo😵💫😵💫😵💫 biraz koyuyor ama bazı geceler babası uyutsun istiyor o yönden iyi oluyor. Erkek çocukları da anacı demişlerdi bana kandırdılar beni de 😅😂 her hareketini kopyalar oturup soda içişini bile 😂 yürümesi bile babası. Öyle bir baba aşkı. Eşim dışında da benden önce benim babama düşkün 😵💫😵💫 3.sıradayım öylr düşünün 🙃🙃
Babasına çoğu zaman beni elletmez. Ama şuan azaldı. Şuan 3ümüz sarılıp öpüşelim istiyor 😅