bigeminannesi 18 aylık kızım bana aşırı düşkün babasını gördüğü an bile dokunmasın diye tırmalıyor bağırıyor babasını sevmediğini düşünmeye başladım lavaboya bile onunla gidiyorum artık çok yormaya başladı bu normal bir süreç mi sonradan babasına düşkün olur mu
elifkchsr bigeminannesi benimki daha çok minik 3.5 aylık ama aşırı benci. Babada bi dk durmuyor direkt çığlım çığlığa ağlama. Bikaç ay sonra babaya alışır sanıyodum post üzdü😃
alinmom bigeminannesi kızım da 18 aylık gündüz hep peşim de babasını görünce ondan ayrılmaz tabi bu durum benim baya işime geliyor 🙃
bigeminannesi elifkchsr Umarım alışır böylesi çok zor babasına 5 dakika bırakıp duş bile alamıyorum anne diye kapıyı tekmelemeye başlıyor 🥹
SheDoesntCare bigeminannesi sürekli babasıyla mı yaşadı yani normal bir durum ama babasını hep görüyorsa neden istemiyor onu anlamadım (
bigeminannesi SheDoesntCare Evet hep beraberdik hep bana düşkündü ama şu aralar daha bi arttı babası yanına geldiği an gitmesi için vuruyor 🥲
Pirasalipuding bigeminannesi bu aya kadar babası onunla vakit geçirip oyunlar oynamadı mı, bu kadar fazla olması normal değil bence. Biraz fazla kucaklayıp sevsin
snyck bigeminannesi 6 yaşında hala bana düşkün kuyrugumu bırakmıyor gibi bir durum yok ama babası beni sevse beni uzaklaştırır kendi sarılır öper benimle yatmak ister benimle dışarı çıkmak benimle oynamak ister ben babasının daha otoriter olmasına bağlıyorum durumu ama babasını itme sevmeme davranışları yok
biradamavisi bigeminannesi oğlum 4 yaşında babasına düşkün olacağı günü sabırsızlıkla bekliyorum. Sanki bana aşık gibi davranıyor babasından kıskanıyor falan bunaltıyo
bigeminannesi biradamavisi O yaşlarda normal olduğu söyleniyor aslında psikolojide oidipus kompleksi deniyor 🌸
mrs_moomm bigeminannesi off benimkide bana düşkün kucakta bile onda durmuyor bana tasitiyor kendini allahtan kurbanda az izne çıktık o zaman biraz olsun alıştı ama ben hep olacağım. Hala tuvalete birlikte giriyoruz. İşin garibi annemlere geldigimde dayısı teyzesiyle çok güzel vakit gecirir beni o denli aramaz goz ile takip eder yalnızca. Harici her yerde dibimde olacak. Çok garip bunun sebebini düşünüyorum bende günlerdir. Eşinizle araniz nasıl siz ne hissediyorsunuz eşinize karşı
bigeminannesi mrs_moomm Gerçekten tamamıyla aynı durumdalarmış. Eşimle genelde iyiyiz ama görevi gereği evde fazla olmadığı içim çok ilgilenemiyor sanırım bu yüzden bu şekilde oyun gruplarına göndermeyi düşünüyorum belki ısınır biraz 🙈
adaatuna bigeminannesi 1 yaşından beri sürekli evde babbaa diye gezer hep onun kucağında şuan 20 aylık