selenayd merhabalar, bizde hep ikinciye hayır diyorduk çünkü hem zorlu ve riskli gebelik hem zor bi doğum, üstüne oğlum kolikti, bu sebeplerden hiç istemiyorduk. Ama şimdi oğlum 3 yaşında biraz olsun fikirlerimiz değişmeye başladı. Seneye belki deneriz diyoruz. Bence acele etmeyin yaş arası az olursa daha çok zorlanırsınız. Sizi biraz daha anlayabileceği bir yaşa gelmesini bekleyin.