selenayd bende tek başına büyütüyorum kızlarımı inanın o kadar zor olmuyor 🙂 büyüğe tuvalet eğitimini ikinciyi düşünmeden verirseniz dogduktan sonra daha da rahat edersiniz.
Gecen gün parka gittim iki kızım var , genelde birlikte oynuyorlar el ele kayıyorlar vs , tek çocuk olanlar vardı utangaç çekingen ☺️ tabi hepsi değil ama bazıları var sadece ailesiyle oynayabiliyor arkadaş edinmekte de zorlanıyor Allahim dedimm iyiki iki tane kızım var hiç arkadaş bulamasalar bile birbirlerine yeterler 🙂 kardeş iyidir ya. Suan 3. Bekliyoruz 🤭