mamalika Masalina12 Benim doktorum bunu hamileliğimden itibaren 4 aylık olana kadar kullandırdı, hamileliğimin 4.ayından sonra herhangi bir folik asit kullanmamı istemedi. Profesör doktordu, çok tecrübeli ve bilgiliydi; biz de güvendik ve söylediğine uyduk.
[silindi] Masalina12 bana çok ağır demişti doktorum ya 4e bölüp iki günde bir kullan ya da başka marka al demişti.
sarpiskonunannesi Bende gebe kalmadan içtim ama yarısını bölüp içiyordum dozu yüksek diye. Bir sorun yaşamadım. Gebe kalınca doktorum çok iyi değerlerin demişti
Mavigokyuzu Masalina12 hamileliğin ilk aylarında kullanmıştım ben, daha sonra doktorum trimester dönemlerinde değiştirmişti.
gulefsan1 Masalina12 tabi söylenti de olabilir ama otizm gibi şeyler duymuştum. Niye riske atasınız ki bi sürü başka marka var
Usnac1995 gulefsan1 Bunu kullanan birinin çocuğu otizm olmuştur, bu bilgide yayılmıştır. Çok saçma cidden ya🫣
suhedaaaaa Masalina12 ben bunu kullandım 1 sene kadar. yaşadığım tek sıkıntı ben ilaç içerken zorlanıyorum, bu ilaçta dile değdiğinde hemen eriyebiliyor o yüzden ben direkt yutamadığımdan eriyip damağıma yapışıyordu
Usnac1995 Masalina12 Gebelik öncesinde bunu verdi, o ayın sonunda hamile olduğumu öğrendim. Sonca Folidice ydi sanırım, ondan verdi
ElifDeniz21 Masalina12 Ben gebelikten önce kullanmadım gebeliğimi öğrendikten sonra kullanmaya başladım