girlmama evet pandemi zamaninda bir iki kere yaptilar. Adamlar yeminli en baba pandemi bile gelse asla bi daha online sinav yapmicaz dediler. Kopya çetesinden dolayi. Ah keske online olsa neleri vermezdim bunun icjn bi bilsen.. simdi digum yaptim.bebekten dolayi sinava gidemiyorum ve uzulerek dondurdum. Sene kaybi :( online zamani gece 3 te bile sinava giriyordum bilgisayardan . Simdi sinava gitmem imkansiz. Taaa 3 saatlik yol cekmem lazim.