Niyetiniz önemli. Kendimi geliştirmek üniversite okumak istiyorum derseniz gayet tabi yapabilirsiniz. Örgün girmenize de gerek yok açık ve uzaktan eğitim fakülteleri var.
Ama para kazanayım diyorsanız bence önlisans kpss ye hazırlanın memuriyetten sonra üniversite yine okuyabilirsiniz