Kubrauras canım bizde dün olduk bende çok korkuyodum ama çok şükür korktuğum gibi olmadı öğlen 3 gibi olduk aşımızı eve geldik biraz mızmızlandı geçmeyince calpol verdim ateşi yoktu ama doktor ağrısı olabilir dedi neyseki 36.9 dan yukarı çıkmadı ateşi,sabaha kadar da uyudu zaten ben uyandırmadan emzirdim atlattık çok şükür🙏🏻🧿 darısı başına inşallah